Merhaba anneler, kızım 5 aylık ek gıdaya başlarken yoğurtla başlamayı düşünüyorum ama daha önce hiç mayalamadım. internete baktım., inek sütünden mayalanıyor ama inek sütünü yaşından önce vermiyorduk sanki. kimisi pastorize sütten yapmış oda inek sütü ama maya olarak biraz mama kullanmış. probiyotik mayalar varmış bide sanki? siz nasıl yapıyorsunuz? varsa püf noktalarınız tavsiyelere açığım sonra denemelere başlicam