Merhaba hanımlar bebeğim iki aylık olmak üzere ama bir göğsüm hala iyileşmedi çok büyük bir çatlak oluştu ne kullandıysam iyileşmiyor emzirirken çok acı çekiyorum son olarak silikon uç mu denesem diye düşündüm işe yarar mı acaba meme reddi olur diye de çok korkuyorum kullanan varsa fikir verebilir mi