Kızlar bebeğimin emme refleksi tam gelişmediği için yenidoğan yoğun bakımına alınmıştı normalde bugün taburcu olucaktı ama beni emmedi bugün şimdi onun için bekletiyorlar eğer emerse bugün yarın çıkıcak ama hastaneye giderken diğer çocuğumu babasına bırakıyorum onda da durmuyor bişey yemiyor ben gidince 3-4 saat gelemiyorum günde 3 defa gidiyorum meme reddi sanırım bu di mi ? Ben desem ki eğer sorun yoksa biberonla devam eder aynı zamanda mememi tutması için sık sık teklif ederim taburcu olmasını istiyorum desem kabul ederler mi ? Bugün doktor akşam çıkabilir demişti ama mememi tutmadı onu bekliyoruz akşam tutarsa sabaha taburcu edicez dedi yani