Bizim de sürekli kusması vardı 19 aylık kızım. Salgın var. Bakteriyel bir enfeksiyon çıktı kanda. Onzyd verdi doktor yarım olarak kusmasını durdurdu. Ama ishal bizde yeni başladı hastalığın 5.gününde. Onzydi hırsltık ama 5 gümdür probiyotik kullanıyoruz doktora danışıp bi probiyotik sorabilirsiniz ishal için