MrymC__ bizim bir tanidigin kızı saçı çok çok seyrekti sıfıra vurduk saçını inanır mısın bir saç çıktı kızdan sımsıkı oldu saclari .kız 2 yaşındaydı saçını sıfıra vurunca .oğlumda şuan 14 aylık saçı biraz seyrek ama kıyamıyorum öyle güzel ki saçları kıvırcık çok tatlı kıyamıyorum bir kiyabilsem kestirecem