mirayezgii Arkadaşlar sezeryan sonrası korse kullanıp marka ve modelinden memnun olan var mı? Ablamın kardeşini kullanayım dedim iç içe geçmeli ama sürekli yukarı doğru katlanıyor ve canımı acıtıyor. Sizlerin kullanıp memnun kaldığı model var mı
Canmete mirayezgii ay ben kullanmadım oğlum 3.5 aylık kullansam şimdi geç mi kaldım burda bekleyeyim bilen biri vardır elbet
asilbabymom mirayezgii Aşkım ben korse yerine tayt önerisi yapabilirim sana. korse kullan at ama tayt siklastiriyor. Fitilli değil naylon sert kumaş taytlar alabilirsin pentide mevcut sezeryan sonrası için hep tayt giyindim sarkma ve göbek kalmadı diyebilirim
asilbabymom gamzegem gamzegem mirayezgii korse tayt yazın karşınıza çıkar her markanın var ben penti aldım