Ben çocuğumu yemek konusunda bir şeyler için asla kasmadım, yediğini yedirdim yemediğini üstelemedim. Bu pazar tam 1 yaş olacak ve yaklaşık son 1 haftadır iştahı açıldı (maşallah maşallah) farklı çeşitler yiyor. Zaten kendisini anlatabiliyor yemek istediğini parmağı ile gösteriyor ve yemek istemeyene kadar yediriyorum