Mrymboz
Allah İsrail’i şu an yok etmiyorsa olup biteni görmediğinden bilmediğinden değil biliyorsunuz, Allah, her şeyi en iyi gören ve en iyi bilendir. Eğer bu dünyada zalime bir şey olmuyorsa ahirete saklıyor ve en çetin azap bu dünyada değil ahirettedir. Merhameti ne kadar çoksa azabı bir o kadar kuvvetlidir. Onların sevinmesi yine onların zararına, onların zulmetmesi yine onların zararına. Alemi İslamın sessizliği de yine bizim zararımıza. İstedikleri kadar zulüm karşısında sevinsinler oynasınlar gülsünler ve sadece öleceği günlerini beklesinler. Son sözünüzü hiç unutmayın Allah’tan başka galip yok biz buna inanıyoruz neden diye sorgulamak yerine Allah’ın zalimler için bizlerden daha iyi planı olduğunu düşüneceğiz ve böyle kalbimiz biraz da olsa rahatlayacak. Onların perişan olması içinde sürekli dua edeceğiz, dua imkansızın belini kırar demişler.