Kızlarr,
kızım 6.5 aylık. 3 ayından beri sol yan diş yeri kabarıp beyazlamıştı. Bugün elini oraya götürünce katılarak ağlıyor ama tekrar götürüyor arada. Baktım bariz sol alt taraf diş ucu , beyaz. Diş mi çıkardı yani?🧐 herkez önce alt ya da üst çıkar diiyor ama oralarda bir şey yok. Bir de alt damak sertleşmiş, ne sürede çıkarır sizce?