papatya_1125 Boncuklarıni yakından çektim 🌸🌸sadece etiketi yok .💓💓lütfen görün artık satış postlarimi
sezer2022 papatya_1125 güzelmiş üstte kalsın 🤗 ama dolap yada gardroptan satsan daha iyi canım orda kargo 40 liraysa,, burdan kargo anlaşması olmadığı için 100 lira falan tutar
papatya_1125 papatya_1125 fiyatı 140 düşünüyorum.bandana ve ayakkabı ile çok daha ucuza doğum günü elbisesi olabilir
sezer2022 papatya_1125 ben 4 takımı 100 liraya sattım 🥰 yani karışmak gibi olmasın ama ne kadar uygun fiyat olursa o kadar çabuk satılıyor
papatya_1125 sezer2022 canım pantolonları 20 den h&m zibini 15 den koydum .etiketli kalın sweet 50.yani daha ne kadar uygun olur bilemedim.bu elbise de sıfır