Dün itibariyle emzirmeyi bıraktırmaya başladık normalde meme ile uyuyan bi çocuktu kendi kendine dalmasını bekledim sabaha karşı 4 te uyandı ve meme vermediğim için uyumadı 10 da kendi kendine bayıldı sizinde bıraktırırken çocuklarınızın uyku düzeni bozuldu mu