Merhabalar bebeğimin karnı cok gurulduryor acaba gazı olduğunu mu gösteriyor doktoruna söyledim normal dedi gaz damlası falan gerek yok dedi. Ben gazını kucagima alıp sırtını sıvazlayınca geğiriyor ama makattan gazını cok zor çıkartıyor. Gazını makattan daha kolay çıkartması için ne yapabilirim.