Kızlar dün kontrol icin gittim herseyi cok iyi çıktı nts haftasiymis diye ntsyede girdim dogum sancılarım çıktı erken dogabilir 1 gün yatış verdiler serum taktılar igne vurdular bugün yine igne vurulmaya gidicem bide fitil verdi doktorum böyle olup erken dogum yapan varmı 🥹 üzülmekte istemiyorum gelmese bile üzülerek getiririm diye