Arel22 Yelizinannesi haklısınız bende kesmeyi istiyorum ama işte bazen kurtarıcı oluyor uyuyacağı zaman yada dişleri yüzünden birşey yemediği zamanlar falan veriyorum mama
ByzIpk27 Arel22 mama olarak değilde milupanın bide pınarın çocuk devam sütleri var 1 litrelik ben gece kızım acıkırsa onu veriyorum. Her zaman değil ama acıkınca kımıldamaya başlıyor ozaman veriyorum kendi kalkmazsa vermiyorum.
Bertugnunannesi Arel22 kimileri muhallabi veriyor deneyin isterseniz aslında bir yaş itibariyle önerilmiyor gece beslenmesi ama bizde mama veriyoruz yoksa uyumuyor