Bebeğim 1 yaşına yeni girdi ama kaç gündür sürekli bacaklarıma yapışıyor kucağına al diyor daha çok yukarıdaki şeyleri koltuk,tezgah gibi yerleri çok merak ediyor ona bağlıyorum. Genel olarak mızmız oldu hemen sinirleniyor. Normalde sosyal güleç bir bebek tek bakıyorum çok zorluyor bir çorba yapamıyorum. İkimizde nezle olduk suyu zor içiyorum ya zaten çok hareketli hala yürümedi emekleyerek kaç aydır her deliğe gidip geliyor. Uykuları şaştı ağlama krizine girince susturmak çok zorlaştı falan