8 ay bitti hala ayni,duzelecek diye bekleyip de hayal kirikligina ugramayin.Uzun bir sure devam ediyor bu durum caresi de yok malesef.Ac olmasa da sadece emmek icin uyaniyorlar.Emmek demek anneyi hissetmek,guven duygusu ve uykuya gecis yontemi.Bebek dunyasi cok farkli kabul etmek lazim