asmedomom 3 aylikken numarasi var dedi doktorumuz. 2 ay sonraki kontrolde gerilemisti numarasi. 4 ayda bir konrole cagirdi, inşallah gecici bir durum.
Anonim060606 asmedomom bizde 5. Ayda doktor kontrolüne geldik. 3 numara astigmat var dedi. 4 ay sonra kontrole çağırdı. Umarım geçici bir durumdur