yurtlustabaran valla bende mamayı kesmek istiyorum yavas yavas azalttım gece mamasını bıraktım ama tamamen bırakamıcaz galiba çünkü biberona yani fazla fazla cekmeye alısıyorlar bence. Sürekli emzirmeye çalışıyorum ama bi yerde sütümün bittiğini görebiliyorum kendide cekiliyor zaten. Sütümü arttıramadm bi türlü. Bi sey yiyip icemiyorum bebekle ilgilenmekten zaten :( kahvaltı filan yapamıyorum kızlar siz nasıl idare ediyorusunuz