Bende külot bez var ilk bi kez kullandım bi kere çiş yapınca dışına çıktı heralde biraz daha büyüyünce kullanmalıyım dedim.7 kilo oldu tekrar kullandım yine dışına çıkıyor.neden oldu anlamadım bende almışım baya vereceğim birine.külot bezler hep mi böyle