Bizimde 2,5 aylıkken böyle bir sorunumuz oldu. Acile gittik lagma verdi doktor ve beni çok azarladı. “Nasıl böyle küçük bir çocuğu bu zamana kadar getiremezsin vs.” Bende sabah hemen çocuk doktoruna gittim. Oda bana bu durumun gayet normal olduğunu 10 güne kadar bekleyebilirsin, bu dönemde bagarsaklarini kontrol etmeyi öğreniyorlar, dedi.