Seymaemre-asya34 Devlete gittim kan verdim sonuclarin bı kaçı var dgerleri yok gelin tekrar kan verin dedi sizce ne yapmalıyım bebekle bi daha gidemem snra dedim ama halsizlik yorgunluk var demir düşük çıkmış
hunilimomy Seymaemre-asya34 ilac yazdırmak için mecburen gitmeniz gerekir zaten değerlerinin düşük ise ihmal etmeyin