S2ura Gece uykularımız bitti desem yeni doğan gibi yarım saate bi ayaktayız bu durumu yaşayan var mı aranızda bencilik başladı benim kararlarım isteklerim idare etmek çok zor 😞
Nazlimu_ S2ura uyku olarak sorunumuz yok ama benim kurallarım benim isteklerim bizde de var malesef. İstediği birşey olmadığında çığlık kıyamet kendini yerden yere atıyor