Sevallll35 tetagil faydasını gördüm osanit de iyi diyorlar. En iyisi ben şey yapıyordum meyve süzgeçi varya bebekler emsin diye onun içine buz dolduruyordum elime veriyordum soğuk uyuşturuyordu damaklarını bi rahatlıyordu yavrum kıyamam. Bir de havuç verebilirsin eline sert olduğu için ısırdığında damaklarını yarmasında yardımcı olur patlatır hemen tabi kalın bir parça ver ki koparamasın senin kontrolünde ısırsın