Üç ay bir haftalik
Geceleri 2 den önce gece uykusuna geçmiyor
Saat 10 gibi uyuyor 11 de uyanıyor bir sonraki uyku 2 de oluyor napicam ya
Hadi 11 de uyandı oyun istiyor 12 de odaya götürüyorum ışığı kapatıyorum meme veriyorum reddediyor istemiyor oyun istiyor besigine koyup sallıyorum yine uyumuyor ya ağlıyor ya oyun istiyor normalde uykusu warsa o şekilde uyur mutlaka ya memede uyuyor yada besige koyunca uyuyor en falza on yirmi dakaya
Son bir haftadır böyleyiz 😔 siz nasıl gece uykusuna geçiriyorsunuz bebisleri napsam işe yarar gece hayatı diye bişey kalmadı 12 den 2 ye kadar iki saat uğraşıyorum yeni anca uyuyor