Philips mi bosch mi ? Dyson alacaktım ama son zamlardan sonra çok fazla geldi fiyatı. O kadar pahalıya gerek yok diye düşünüyorum siz bu ikisinden hangisini kullanıyorsunuz memnun musunuz birde philips in çok fazla serisi var speed pro dan direkt adını yazarsanız çok sevinirim.