Benim de bebeğim 45 günlük 5. Hafta atağında bu süreci bende yaşadım gün içinde 2 3 kez 2 ölçek mama verdim emzirmeyle birlikte daha iyi oldu Atak haftasına bağlı olabilir yada sen çok dinlenememiş stres yapmış olunca da bebeğe geçiyormuş o stres doktorum söylemişti