Ayyy vallahi ağlanacak halime gülüyorum şu an. Bebeğimin uykusu berbat bi hal aldı gündüz sıfır uyku gece desen sürekli ağlamaklı. Sabahın köründe kalkıyor bu çocuk sanki tüm gün uyumuş gibi üstüne bide huzursuzluk ağlamalar yatırınca kıyamet koparmalar daha bitmesine 13 gün var. Gerçekten 4.ay atağı diye bişey varmış şaştım kaldım valla