Anneler merhaba. Benim oğlum 3.5 aylık bu zamana kadar hep yan yatırdım kusup ciğerine kaçar diye . Doğum yaptığım da hemşire yan yatır hep demişti. Bugün bir yerde denk geldim doktor sırt üstü yatırın diyor. Araştırdım kimisi yan kimisi sırt üstü diyor siz nasıl yatırıyorsunuz. Gece kusunca falan ciğerine kaçmaz mı süt ya 😏