poyrikmoyrik Oğlum yakında 7,5 aylık olacak. Beslenme düzenini bir türlü oturtamadım. Anne sütü+ek gıda alıyor. Lütfen yardım eder misiniz? Hangi saatlerde emzirip ne kadar ek gıda veriyorsunuz? Eğer kabızsa ıkınmaktan asla ağzını açmıyor.🥹