Oynakbalina 2-3 gün yaptirmayacaksiniz. Verem asi o asırlardan biri bu asida banyo yaptırılmaz uyarmalaei gerekliydi sormaniza gerek yoktu.
Bugün aşı olduysa mesela pazartesi yıkayın. Birde bu aşı çok huzursuzluk yapıyor sanırım aşı yerleri ağrıyor
Birde 3 aşı birden olunca tabi ağır geliyor
1 çay kaşığı calpol verebilirsiniz huysuzlanir ise veya yarım fitil atın. Salı yaptırdım demişsiniz pardon bugün yikayabilirsiniz☺️