Herkese merhaba, 8 aylık oğlum var ve şu ana kadar hep emerek uyudu ve geceleri her uyandığında emzirerek uyutmak zorunda kaldım alıştığı için. Haftaya çalışmaya başlayacağım artık. 1 haftadır evde Bakıcı var alışsın diye benimle 1 haftadır evde. Ancak daha hiç uyutamadı oğlumu. En son bana veriyor ben uyutuyorum pazartesiden beri böyle. Ben emzirerek uyutma olayını nasıl değiştirebilirim . Aranızda böyle birşey başaran emerek uyuyordu şuan şöyle ya da böyle uyuyor diyen annemiz var mı