Benim oğlum 2 ay 17 günlük. Bir sürü doktora götürdük ama neyi olduğunu çözemedik. Bebeğin aç mı diyorlar yediriyorum. Doktor azarlıyor çok vermişsiniz ondan gazı var diyor. Gazını çıkarıyorum çok vermiyorum meme. Masajlar yapıyorum, oyun oynatıyorum yok bana mısın demiyor. Asla susmuyor. Asla uyumuyor sürekli huzursuz. Allah’ıma şükürler olsun sağlıklı yavrum ama ne sıkıntısı var çözemiyorum. (Bu arada sütte az derken 120ml veriyorum. 150 filan emiyordu. Arada sağdığım için ne kadar geldiğini biliyorum)
o kadar yoruldumki sütüm azalmaya başladı. İnanılmaz yıprandım. Allah rızası için Yardımcı olun