Ballrengiii Arkadaşlar daha önce Ahmet kapalı ve İsa üzüme götürdüm ikisinden de istediğim enerjisi alamadım doktor arayışı içindeyim bebeğim çok iştahsız
Uykusuz-annee Ballrengiii dün Ahmet kamaliya gittim ben çok memnum kaldım bundan sonra ona gitmeyi düşünüyoruz ama aynı hastanede Ahmet Selim varmış onuda çok söyleyen oldu
Ballrengiii Uykusuz-annee aslında Ahmet kamalidan bende memnun kalmıştım ama ybb kullanıyorum ona laf söyledi biraz rencide etti o yüzden yildizimiz barismamisti Ahmet selimi deneyelim bir de bakalım 🤷♀️
Uykusuz-annee Ballrengiii ybb ne 🤔 eşim iş yerindeki herkese sormuş bizde humaya gidiyorduk oraya gitme demişler ahmetleri söylemiş herkes en iyisi onlar diye
Ebruue Memorial hastanesi dr Soner Demirel var. Çok detaylı muayene edip bilgi veren bir doktor ben kendisinden çok memnun kalıyorum. Her muayene sonrası iyi ki denk geldik diyoruz. Öneririm size de