Benim kızım 7 aylık ve yeni hamile olduğumu öğrendim doktora gittim 4 ay daha emzirebilirsin dedi fakat benim kızım çok düşkün emmeye nasıl bıraktırabilirim neredeyse yaşında olucak ozamanlarda ama ne yapıcağımı bilmiyorum gece beslenmesi yok sadece gündüz aktif emiyor bazende emerken uykuya dalıyor nasıl yapabilirim