Kızlar bebek istiyoruz fakat ben solgarın multivitaminini kullandım eczacı bu ilacı gebeler kullanamaz demişti ben de gebe değilim diye kullandım fakat aklıma birşey takıldı bazı vitaminler vücutta depolanoyormuş ve bu bebeğe zarar verebilirmiş ilacı dün son kez içtim fakat şu an yumurtlama dönemim şu an ne yapsam bilemedim bu ilacı kullanan oldu mu