Oykux77 Ben hep erkek çocuğuma ibrahim Ethem ya da mirza ismini istiyordum bana o hakkı vermediler kayinpederimin adı oldu İzzet han oldu kocam kişisinin ailesi öle diyor benim ailemde ege diyoruz kulağına ege ismi okunduğu için
Zeynep96- Mire tam kızım olsa ismini defne ada koymak isterim diyordum yorumunuzu gördüm maşallah ismiyle yaşasın 😍
Mire Zeynep96- aaa bende aslında pişman oldum gibi bazıları defne bazıları ada diye sesleniyor bazıları anlamsız buluyor pişman ettirdiler garip insancıklar
Bananeeeee @Maco_44 ay şuan çok mutlu oldum UFO gören masum köylü gibi 🌺😂😂bende İstanbul’da yaşıyorum neresindensiniz