tugcecet gaz probleminin doktora da göründüyse bi zararı olmuyo benim bebeğim 2 aylık o problem hala devam ediyo. Sindirim sistemleri henüz tam gelişmediğinden ve bebekler doğduğunda bağırsakları yapışık doğduğundan ilk 3-4 ay sıkıntılı geçiyormuş. Sabırla geçmesini bekliyorum ben de. Gazı olduğunda ya da tuvaleti olduğunda zaten belli ediyordur ağlayarak ıkınarak. O anlarda ellerinizi gösünden karnının altına doğru sanki gazını indiriyormuş gibi ovalayın sonra da iki bacağını birden bisiklet sürer gibi yapın. Sonra iki dizini karnına bastırın tabii canını yakmadan🤭 pıt pıt rahatladığını göreceksiniz Allahın izniyle 🙈🥰 Ben en başından beri kendim çıkarmasına yardımcı oluyorum özellikle bezini değiştirirken bez de açılınca rahatlıyor.