NihalAsel Sevoinci ay bizde 8 aylığız vallahi her günümüz ayrı ayrı ya 😂 nasıl değişik 😂😂 Allahım sabırlar versin hepimize inşallah ❤️❤️
irosiva Serapkabael google a atak haftası hesaplama yazın hesaplıyorum diye bi site var ordan ama 40. Haftada doğmuş gibi hesaplıyor düzeltilmiş hafta yapın kaçıncı haftada doğduysa bebişiniz ben tam 40+2 de dopum yaptım tam tutuyor
Fulyakrcbn Bizde 6 gün sonra 8 aylık olacağız gece uykumuz yok sürekli ağlıyor yemek yemiyo uykusuzluktan yorgun düştüm artık sinir atakları geçiriyorum bende ağlıyorum artık