Ezgi061696 Allah razı olsun ücret konusunda sıkıntımız yok çok şükür 🙌 özellerin de artık bi vasfı kalmadı buna da eminim çünkü pıhtılaşma hastası olduğum için iki doğumum kontrollerim özelden geçti yani yaşadığım şehirde özel yok ama yakın bi ilde var tedavi olmak için çoğu kez kullandım memnun kalamadım tıp hastanesi iyidir doktorları da öyle bilmiyorum içim rahatlamazsa en son orası dedik