1 aylık bebeğim var çok şükür emmemiz cokguzel ama kucağa alıştı bu aylarda alışma olurmu bilmyrm ama sürekli memede kalmak istiyo meme varsa uyuyo çıktığı an uyaniyo yenidoğan bebek gbi uykusu yok emzik denedm olmadı beşik degistrdm yanına kiyafetimi koydum kokumu istydr die olmadı meme ağzından çıktığı an uyaniyo beşiğinde daha hiç yatmadı hep yanımda yatiyo gecede ama yanımda yatmasida tehlikli biliyrm ama çok çaresizim ne yapabilirim hep böylemi gidecek yoksa bebeğimin biyerimi ağrıyorda böyle yapiyo mamada veryrm acmi die mamada versem yine memeyi istiyo ne yapabilirim duzeluckmi emzirmek çok güzel çok mutlu oluyorum o emerken ama yemek banyo wc hicbi ihtiyacimu karsilayamyrm geçtim yemeği bulaşığı lütfen yardımcı olurmsnz