Hemşireler den çok korktu,sürekli damar yolu açılmaya çalışıldı ama zar zor açıldı 15 yeri delik deşik. Sürekli ağladı kriz geçirdi. 7,5 aylık. Dün taburcu olduk fakat kucağımdan inmiyor artık. Çok ağlıyor yurutece biniyordu ona bile binmek istemiyor bu durum ne zaman geçer? Uyurken sürekli ağlayarak kalkıyor 🥺