Kızlar bugün doktor kontrolüne gittik oğlum 10 ay 11 günlük gece emmesini biraz azalt dedi doktor ama bebeğim memeyle uykuyla geçen bir bebek daha öncesinde su vermeyi denedim ama çığlık kıyamet memeyi alana kadar bağırıp ağlıyor memeye gelince 5 dk içinde geri uykusuna dönüyor nasıl azaltabilirim gece emmeyi yada en aza indirebilirim gece 7,8 kere kalkıyoruz çünkü doktor oda rahat eder sende dedi ama başarılı olamamıştım denediklerimde ağlasada devam mı etmem gerekir acaba kucağımda sallıyorum meme vermediğimde çok nadir olsada uykuya geri dönüyor ama yarım saat sonra geri başa dönüyoruz ne kadar sürer bu süreç bilgisi olan varsa yardım edin