Ecegerginn Kızlar lansinoh biberon kullanıyorum. 5 aydır iki kere uc değiştirdim yine aynı oldu. Akıtıyor sürekli. Sanırım hava girişi olan delikten akıyor. Ne yapmam lazım başına gelen var mı yoksa artık çöp mü olmuş bu uc da ?
Ysgl26 Ecegerginn b süre sonra akıtmaya başlıyor. Tamamen kapağa oturduğundan boşluk kalmadığından eminseniz ve hala akıtıyosa atın gitsin 3-4 ay sonra başlıyo akıtmaya
Ecegerginn Ysgl26 eminim oturduğundan. Bir tane daha aynı biberondan var hiç kullanmadım ona da denedim yine aynı oldu. Kolik için olan delikten akıtıp duruyor. Eczanelerde de falan da yok uc. Anca e bebeğe falan gitmem lazım sanırım ya
Ysgl26 Ecegerginn evet ebebekye bulabilirsiniz ancak onu..ben indirimde gördükçe alıyorum stokluyorum çsbuk tırtlıyo çünkü