nihangktg Kızlar ilk deterjanı dalın almıştım şimdi btti tekrar deterjan alıcam bebeğim 20 günlük kullanıp önerdiğimiz markalar varsa yazar misnz sipariş vericem bide sıvı mı toz mu daha iyi sizce
sarmaliklahana nihangktg Abc deterjan cok begenıyorum birde 5 lt e bebek marka baby me alıyorum bayaaa gidiyor. Yumusatıcı da var 5 lt. 5 6 ay gidiyor sıvı detarjan. Hemde leke de cıkarıyor. Ben suan stok modunda gectim. 2.bbeeğime hamileyim 🤭
beyzacmvrc nihangktg sıvı daha iyi bence kalıntı kalmaz Ama duru granül falan da güzel leke konusunda Uni baby kullanıyorum ben doğumdan önce almıştım iki kutu Yumuşatıcısını da aldım ama hiç kullanmadım ya Bunlar bitirince ebebegib deterjanlarına geçerim belki öveni coktu
Melis1706 nihangktg roxy diye sabun tozu aldim ben memnunum ondan dalin kullaniyordum ama cok pahalanmisti
incitanem5 nihangktg Dalan roxy sabun tozu alıyordum yumuşatıcı da Dalin bahar ninnisiydi çok memnundum ikisindende. Şimdi 2 yaşına girecek beraber yıkıyorum artık🥰
Melovealp Unı baby yenidoğan sıvı deterjan kullanıyorum.6 aylık hala onu kullanıyorum.Bebeğim alerjik bize bu deterjan iyi gelmişti.
Cekiyorum_Gulumse nihangktg sivi daha iyi deterjan kalıntısı olmuyor 👍🏻 Ben siveno baby sıvı bebek camasir sabunu alıyorum. Bazen trendyol bazen ebebekten gayet güzel en önemlisi dogal
Mnli nihangktg eğer organik bişey olsun dersen minoris baby öneririm içeriği temiz ama pahalı biraz ek gıdadan sonra lekeleri çıkarmamaya başladı dalan roxye geçtim oğlum 4 yaşında dalan roxy ile yıkıyorum hala kızım 3 aylık minorisle yıkıyorum onunkileri