morsevenanne9 Göğüslerim çok kötü çatladı ve yara oldu çok acıyorlar sızlıyorlar böyle durum yaşayıp ne uyguladiniz neler iyi geldi yazarmisiniz bana emzirirken ağlıyorum artık
defnezumram morsevenanne9 geceden göğüslerime sarımsakları doğrayıp koydum göğüs pediyle kapatıp iyice sardım sabaha kadar emzirmedim mama verdim bi daha da yara olmadı ama ondan sonrada ayva çekirdeği jeli yapıp sürdüm şu an gayet iyiym şükür
morsevenanne9 defnezumram benim doktorum mama verme emiyorsa dedi mamayi kestim ben sadece geceleri veriyorum ayva çekirdeği jelinide denedim faydası olmadı zeytinyağı denedim oda fayda etmedi
defnezumram morsevenanne9 benim sütüm az geliyor mecbur veriyorum doymuyor bebeğim bide hipoalerjenik inek sütü alerjisi var o yüzden mama verildi
morsevenanne9 defnezumram anladım canım olsun onlar iyi olsunda gerisi önemli değil herşey mübah iyi olmaları için