Merhaba anneler
24 aylıkken bezi bıraktık , gece 2 defa çişe kaldırıyordum , yarın 1 defaya düştük . Ve son 1 aydır hiç kaldırmıyordum çişi gelmiyordu yapmıyordu da .
Ama şimdi ne olduysa bir anda gece yapmaya başladı . Çişe kaldırıyorum yok diyor ama yarım saat sonra yapıyor. Öğle uykusunda bezi bıraktık bırakalı hiç altını ıslanmazdı ama öğle uykusunda da ıslatmaya başladı . Acaba çorapsız geziyor üşütüyor mudur hemen, havalar da soğumaya başladı. Yoksa böyle neden oluyor anlamadım. Gece kendi kendine ne zaman kalkar nasıl farkına vardırırız. Bir de gece yürüyerek gitmiyor hiç hep kucağımda omuzumda uyuyor yap diyorum öyle yapıyor . Acaba tam uyandırıp da mı götürmeliyim . Tecrübeli annelerden yardım lütfen