Nacikkk çevremde aynı tanı konulan ikizler var bende oyüzden endişe ettim 37 haftalık doğdu benimkilerde planlı doğum oldu ama yine erken gibi geldi bana acaba oyüzden mi gelişmedi göz kasları dedm göz yaşı kanalı tıkandı gözünde kist oluştu şişti üstünede böyle olunca korktm bide şaşı bakan kızım zayıf doğandı Rabbim sizede şifa versin inşallah Rabbim korusun evlatlarımızı 🤲 çok teşekkür ederim 🥰