Gakkoyenge Kızlar bebişim 13 günlük son günlerde çiş miktarıda arttı ondan mı bilmiyorum zıbını ıslak oluyor numarasını mı büyütsem yoksa bezden mi kaynaklı bezimiz baby turco kilomuz geçen hafta 3.100dü bu hafta kaç bilmiyorum 1 numara kullanıyorum
Melis1706 Gakkoyenge sleepy natural kullaniyorum dogdugundan beri molfixle prima cok.buyuk gelmisti bize
papatya_17 Gakkoyenge bizde 12 günlük olduk ilk doğduğundan beriolfix kullanıyoruz geçen gün eşim Molfix yok diye sleepy almış ama hiç beğenmedim incecik bebeğimin popusunu kızartıp buruşturuyor
Raniird Molfix premium denemenizi öneriyorum sarı paket olanı. Sleeppy denedim hiç memnun kalmadım poposu ıslaklıktan buruşuyor çocuğun. Geceleri prima takıyorum gündüz molfix sarı paket. Mavi olanı taşırıyor ama dikkat 😂
Gakkoyenge Raniird sizce bezden midir zıbınları ıslanıyor molfix aklımdaydı deneyeyim o halde peki kaç numara alayım 1 mi 2 mi ?
Gakkoyenge ikiprensannesi53_ Melis1706 baby turco kullanıyorum 2 numarasını alayım o halde bazı yorumlar sızdırıyor tarzındaydı ondan dedim farklı marka mı alsam
Hazalbebis ikiprensannesi53_ ben doğduğundan beri molfix kullandım. 4 numara ya gelince baby turco deneyeyim dedim ve sonuç hüsran. 4 aydır hiç pişik olmayan bebeğim pişik oldu. Bez değişikliğindendir diye düşündüm ama Baby turco buram buram parfüm kokuyor. Ama molfix de asla fardan kokmuyor
Gakkoyenge ikiprensannesi53_ baktım şimdi baya soyulmuş yan kısmı bezin içinde kalan kısımlarda da küçük sivilceler çıkmış pişik mi oluyor bu peki Maran-21
ikiprensannesi53_ Gakkoyenge pişik soyulmaz bu bez yaramıyor senin bezine marka degis sorulması canını çok acıtır
Maran-21 Gakkoyenge bezden dolayı bence canım bezini değiştir günde bi defa iki defa yıka biraz açık bırak hava alsın kakası ishal şeklinde olursa pişik yapar oda kaka yaptığı bölgede olur
Gakkoyenge ikiprensannesi53_ eşim satış danışmanına sordu pişik kremi kullanın eğer geçmezse marka değişin demiş bir beden büyük aldık şimdi böyle diyince markada değişmedim almışta bulundum gene baby turco aldık e bebekten aldık
Gakkoyenge Hazalbebis eşim satış danışmanına sordu pişik kremi kullanın eğer geçmezse marka değişin demiş bir beden büyük aldık şimdi böyle diyince markada değişmedim almışta bulundum gene baby turco aldık e bebekten aldık Bilseydim değiştirirdim satıcı çok memnun herkes demiş bende araştırdım olumlu yorum çok ondan dolayı gene onu aldık inşallah olmaz ya