Merhaba hanımlar bebegim 4 aylık bugun sunnet oldu. Doktor şurup ve krem verdi pipisini geriye doğru ittirip kremi bol bol sürmemi söyledi. Simdi eve geldik bezini değiştirmek istedim icim cok tuhaf oldu ittirdim pipisini kremi sürdüm ama zor yaptım 😥😥 orda doktora sormayi unutmuşum altini degistirirken pipisini ıslak pamuk ya da ıslak mendille silmeli miyim sonra kremi sursem olur mu bilemedim. İyileşme surecini nasil geçirdiniz tecrubelerinize talibim ☺