Busragnr0 Annisler d vit olarak sağlık ocagının verdıgınımı kullanıyorsunuz yoksa baska markamı alıyorsunuz
tultanhanim Biz ocean kullandık d vitamini olarak 1 puf damla damlaysa kadar beklemiyordu küçük hanım kolaylık oluyor Demir de bestiron kullandım 2.aydan itibaren prematüre olduğu için erken başladık